Impact of a product recall – B.Sc. Mohamed Elsheikh, MBA
B.Sc. Mohamed Elsheikh, MBA
Master's thesis
Impact of a product recall
Abstract:
Since September 2016 at least two rather noticeable recalls have taken place where industry giants have been involved. This forces brands to usually declare a product recall promptly and especially hazardous ones from the market. Failure to oblige, results in an aftermath that has an impact on the customer and brand image. In August 2016 reports began to indicate that an exclusive smart phone produced …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Impact of a product recall
Viktoriya Torlyuk -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Loyalty in the mobile services market in Albania
Xheni Haka -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko
Názov
Vložil
Vložené
Práva