Bc. Michal Tošovský

Diplomová práce

Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie

Inter Cars Group marketing communication for Italian market entry
Anotace:
V diplomové práci bude řešena aktuální problematika, které se věnuje firma Inter Cars Group. Jedná se o vstup na nový trh, kde dosud nemá své zastoupení, konkrétně trh italský. Při zpracování vybraného tématu budou shromažďovány a analyzovány firemní informace a interní materiály. Bude analyzován tzv. „Inter Cars - business plan“ – manuál používaný vedením podniku při vstupu na nové trhy, budou vydefinovány …více
Abstract:
The thesis will deal with issues the company Inter Cars Group is currently engaged in. Particularly, a new market entry, where it has not been represented, namely the Italian market. When processing the selected topic, the company information and internal materials will be collected and analyzed. The so-called "Inter Cars -business plan" – a manual used by the management when entering new markets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní