Sandra Krütznerová

Diplomová práce

Destinační marketing krajů ČR

Destination marketing of regions in CR
Anotace:
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický …více
Abstract:
Marketing on the level of public administration and local government is becoming to be more important in last years. This thesis deals with one of the area of marketing, specifically destination marketing. In the Czech Republic, destination marketing is implemented at several levels -- national, regional and local. Attention in this thesis is devoted mainly to the regional level of destination marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
  • Oponent: Jaroslava Kadeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28871

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionální studia