Nová média a jejich role v České televizi a ostatních celostátních televizích – Petra Hoffmannová
Petra Hoffmannová
Diplomová práce
Nová média a jejich role v České televizi a ostatních celostátních televizích
New media in the czech televisions
Anotace:
Cílem teoretické části diplomové práce je vymezení podstaty fungování nových médií v českých celoplošných televizních stanicích. Nejprve se práce věnuje teoretickému vymezení včetně teorií Marshalla McLuhana, druhá část se věnuje deskripci českého televizního trhu, charakterizaci současného diváka a jeho potřeb a popisu využívání nových médií jednotlivými televizními stanicemi. V závěrečném shrnutí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to explain running of new media in the television's process in Czech republic. First part is dedicated to theoretical determination of new media include the Marshall MuLuhan's theoretic work. Second part describe czech televison market, characterization modern television's viewer and define practical using of new media in each television organization. The hypothesis described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Mario Kubaš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Media is the message – inspired by Marshall McLuhan.
Roman Shirgazin -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro