Petra Hoffmannová

Diplomová práce

Nová média a jejich role v České televizi a ostatních celostátních televizích

New media in the czech televisions
Anotace:
Cílem teoretické části diplomové práce je vymezení podstaty fungování nových médií v českých celoplošných televizních stanicích. Nejprve se práce věnuje teoretickému vymezení včetně teorií Marshalla McLuhana, druhá část se věnuje deskripci českého televizního trhu, charakterizaci současného diváka a jeho potřeb a popisu využívání nových médií jednotlivými televizními stanicemi. V závěrečném shrnutí …více
Abstract:
The aim of this thesis is to explain running of new media in the television's process in Czech republic. First part is dedicated to theoretical determination of new media include the Marshall MuLuhan's theoretic work. Second part describe czech televison market, characterization modern television's viewer and define practical using of new media in each television organization. The hypothesis described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Mario Kubaš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39710