Ing. Tomáš VOJKŮVKA, DiS.

Diplomová práce

Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ a.s.

Marketing detachment project in a company XYZ, plc
Anotace:
Diplomová práce na téma {\clqq}Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých …více
Abstract:
Thesis themed {\clqq}Marketing detachment project in a company XYZ, plc" is processed accor-ding to principles of project processing. Along with this is accentuated mainly practical meaning. The main aim of thesis is to create a project, whereby implementation will origi-nate a functional marketing detachment in company XYZ, plc. The partial aim is forming a framework for realization single marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8963

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOJKŮVKA, Tomáš. Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ a.s.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing