Bc. Václav FILIP

Master's thesis

Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.

Strategy of customer relationship management of Allianz insurance company
Abstract:
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově …more
Abstract:
The disertation describes the development of strategy of customer relationship management of Allianz insurance company. It summarizes the strategic approach for setting-up a comprehensive CRM functional model, while respecting features specific of the insurance market. The output of this work serves as a basis for a strategic decision to implement selected tools into the Allianz company. The implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2012
Accessible from:: 14. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FILIP, Václav. Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe