Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s. – Bc. Václav FILIP
Bc. Václav FILIP
Master's thesis
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.
Strategy of customer relationship management of Allianz insurance company
Abstract:
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově …moreAbstract:
The disertation describes the development of strategy of customer relationship management of Allianz insurance company. It summarizes the strategic approach for setting-up a comprehensive CRM functional model, while respecting features specific of the insurance market. The output of this work serves as a basis for a strategic decision to implement selected tools into the Allianz company. The implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2012
Accessible from:: 14. 9. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILIP, Václav. \textit{Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/m10942/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILIP, Václav. Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková