Feldenkraisova metoda - nástroj k uvědomění si svého hereckého aparátu – Štěpán Princ
Štěpán Princ
Diplomová práce
Feldenkraisova metoda - nástroj k uvědomění si svého hereckého aparátu
Feldenkrais Method: The Instrument to Percieving Actor's own Apparatus
Anotace:
Reflexe absolventské role se zabývá rozborem role Oresta v představení Elektra v Divadelním studiu Marta.Abstract:
Graduation role reflection deals with the analysis of the role of Orestes in the performance The Electra in the Divadelní studio Marta.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/igvm1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Aleš Bergman, Ph.D.
- Oponent: MgA. Eva Ventrubová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/igvm1/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Činoherní herectví
Práce na příbuzné téma
-
abs.role „Tajbele“ /in: Isaac Bashevis Singer, Antonín Přidal: Tajbele a její démon, Studio Marta/
Kristýna Hulcová -
abs.role „Potok“ /in: Jáchym Topol: Sestra, Studio Marta/
Petr Németh -
abs.role „Julie“ /in: William Shakespeare: Romeo a Julie, Studio Marta/
Tereza Slámová -
abs.role „Romeo“ /in: William Shakespeare: Romeo a Julie, Studio Marta/
Martin Hudec -
Absolventský výkon - role: Johny Pateena v inscenaci hry M.McDonagha Mrzák Inishmaanský (Studio Marta, 2011)
Lukáš Daňhel -
Světlo u inscenace Mejerchold. ve Studiu Marta
Marta Koláčková -
Technologická přestavba divadelního studia Marta
Lukáš Nábělek -
Absolventský výkon: dramaturgie inscenace Mrtvý pes v čistírně: Silní v Divadelním studiu Marta
Matěj Nytra