Tereza Václavková

Diplomová práce

Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů

The impact of psychic distance on purchasing decision-making process of Czech Generation Y while purchasing digital products
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout první náhled na fenomén vlivu vnímané psychic distance na rozhodovací proces při koupi digitálních produktů. Jelikož tato oblast nebyla doposud dostatečně výzkumně zmapovaná, a tudíž tak chybí odborná literatura na jejíž základě by bylo možné stavět, bylo v rámci diplomové práce využito kvalitativní metody sběru dat, přesněji hloubkových rozhovorů. Z analýzy …více
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a first insight into a phenomenon of how perceived psychic distance influences a decision-making process when purchasing digital products. Since this area has not been sufficiently researched so far and therefore there is existence of literature gap, was within this thesis utilized a qualitative method of data collection, more precisely in-depth interviews. From …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Marek Hrečka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78741