Využití čtenářských dovedností ke zlepšení morfologicko-syntaktické roviny u žáků se sluchovým postižením na základní škole – Bc. Kamila Jahodová
Bc. Kamila Jahodová
Bachelor's thesis
Využití čtenářských dovedností ke zlepšení morfologicko-syntaktické roviny u žáků se sluchovým postižením na základní škole
Utilization of reading skills for syntactic and morphological improvement of pupils with hearing impairment in primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností využití čtenářských dovedností žáků se sluchovým postižením na základní škole ke zlepšení úrovně morfologicko-syntaktické roviny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje sluchové postižení (vznik, charakteristika, klasifikace), vliv sluchového postižení na osvojení čtení a úpravu textů pro potřeby čtenářů se sluchovým postižením …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the possibility of using reading skills of pupils with hearing impairment in a primary school to improve the morpho-syntactic level. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes hearing impairment (origins, characteristic, classification), effects of hearing impairment for mastering reading and editing text for the needs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/voazd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHODOVÁ, Kamila. \textit{Využití čtenářských dovedností ke zlepšení morfologicko-syntaktické roviny u žáků se sluchovým postižením na základní škole}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/m14ncz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické roviny řeči u dětí předškolního věku
Kateřina Fejfušová -
Možnosti logopedické diagnostiky morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí školního věku
Barbora EVJÁKOVÁ -
Jazykový cit předškolních dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřením na morfologicko-syntaktickou rovinu jazyka
Marta Kiršbaumová -
Podpora dovednosti čtení prostřednictvím dětské literatury na 1. stupni základní školy
Veronika Kyralová -
Writing Process and Its Appliction in Elementary Education
Eva Vincenová