Bc. Kamila Jahodová

Bakalářská práce

Využití čtenářských dovedností ke zlepšení morfologicko-syntaktické roviny u žáků se sluchovým postižením na základní škole

Utilization of reading skills for syntactic and morphological improvement of pupils with hearing impairment in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití čtenářských dovedností žáků se sluchovým postižením na základní škole ke zlepšení úrovně morfologicko-syntaktické roviny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje sluchové postižení (vznik, charakteristika, klasifikace), vliv sluchového postižení na osvojení čtení a úpravu textů pro potřeby čtenářů se sluchovým postižením …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibility of using reading skills of pupils with hearing impairment in a primary school to improve the morpho-syntactic level. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes hearing impairment (origins, characteristic, classification), effects of hearing impairment for mastering reading and editing text for the needs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta