The Customer satisfaction with the rehabilitation services – Denisa Saiverová
Denisa Saiverová
Master's thesis
The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje …moreAbstract:
The graduation theses deals with the customer satisfaction -- in this case patients - with the rehabilitations services in the Rehabilitation Institute Kladruby. The theoretical part defines the general conditions of the service quality by ISO standards 9000 and the relevant literature, outlines the improving of service quality, explain the conception of the customer satisfaction, outlines the possibilities …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13386
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2009
- Supervisor: Helena Kořánová
- Reader: Vladislav Turzík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Vliv nejnovějších poznatků vědy z oblasti výživy na kvalitu stravování
Diana Reichelt -
Požadavky na kvalitu a lícování karoserie vozu z hlediska užitné hodnoty pro zákazníka
Denis Zelinka -
Současné požadavky na kvalitu železorudných surovin
Ondřej Raszka -
Aplikace požadavků na kvalitu dodávek v podnikové praxi
Matěj Šípka -
Kvalita 4.0 ve vazbě na kvalifikaci pracovníků podílejících se na zabezpečování kvality
Marek Janoš -
Směrovací protokol pro sítě MANET zohledňující požadavky na kvalitu služeb
Pavel Vajsar