The Customer satisfaction with the rehabilitation services – Denisa Saiverová
Denisa Saiverová
Master's thesis
The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje …viacAbstract:
The graduation theses deals with the customer satisfaction -- in this case patients - with the rehabilitations services in the Rehabilitation Institute Kladruby. The theoretical part defines the general conditions of the service quality by ISO standards 9000 and the relevant literature, outlines the improving of service quality, explain the conception of the customer satisfaction, outlines the possibilities …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedúci: Helena Kořánová
- Oponent: Vladislav Turzík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Vliv nejnovějších poznatků vědy z oblasti výživy na kvalitu stravování
Diana Reichelt -
Požadavky na kvalitu a lícování karoserie vozu z hlediska užitné hodnoty pro zákazníka
Denis Zelinka -
Současné požadavky na kvalitu železorudných surovin
Ondřej Raszka -
Aplikace požadavků na kvalitu dodávek v podnikové praxi
Matěj Šípka -
Kvalita 4.0 ve vazbě na kvalifikaci pracovníků podílejících se na zabezpečování kvality
Marek Janoš -
Směrovací protokol pro sítě MANET zohledňující požadavky na kvalitu služeb
Pavel Vajsar