Bc. Markéta Drábková

Master's thesis

Náhražky masa: faktory, které (de)motivují spotřebitele při nákupu

Meat substitutes: factors (de)motivating consumers while purchasing
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo identifikovat faktory, které (de)motivují spotřebitele při nákupu náhražek masa a vyhodnotit jejich vliv, přičemž byl tento cíl zúžen na zkoumání rostlinných náhražek. Pro naplnění cíle byla provedena literární rešerše, zodpovězeny výzkumné otázky a vyhodnoceny hypotézy. Prostřednictvím dotazníku byla sesbírána a statisticky vyhodnocena data od 247 respondentů. Na základě …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to identify factors that (de)motivate consumers when purchasing meat substitutes and to evaluate their influence, specifically plant-based substitutes were researched. In order to fulfill the objective, a literature review was conducted, research questions were answered, and hypotheses were evaluated. Through the questionnaire, data from 247 respondents were collected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Business Management / Business Management