Analýza nákladů a přínosů inkluzivního vzdělávání v letech 2014-2016 v kontextu České republiky – Veronika Pokorná
Veronika Pokorná
Diplomová práce
Analýza nákladů a přínosů inkluzivního vzdělávání v letech 2014-2016 v kontextu České republiky
Cost benefit analysis of inclusion in the Czech educational system in years 2014-2016
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení finančních i nefinančních nákladů a přínosů zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžného proudu vzdělávání v kontextu České republiky. Práce poukazuje na úskalí inkluzivního vzdělávání a snaží se zhodnotit připravenost České republiky na celoplošnou inkluzi, tak jak byla představena v roce 2016. V teoretické části práce jsou vysvětleny a rozlišeny …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the monetary and non-monetary costs and benefits of including students with special educational needs into mainstream education in the Czech Republic. This thesis points to the problems of inclusive education and tries to evaluate the status of the Czech Republic for full-scale inclusive education as it was introduced in 2016. The theoretical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Krebs
- Oponent: Vladimír Barák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Veronika. \textit{Analýza nákladů a~přínosů inkluzivního vzdělávání v~letech 2014-2016 v~kontextu České republiky} Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/m17029/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková