International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting? – Marija Tisovski
Marija Tisovski
Doctoral thesis
International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting?
International Distribution as Communication Tool: What builds Experience and Value Creation in the Luxury Retail Setting?
Anotácia:
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy …viacAbstract:
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: Hana Machková
- Oponent: Miroslava Zamykalová, Marie Přibová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TISOVSKI, Marija. \textit{International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting?}. Online. Dizertačná práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/m1cy61/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.