Marija Tisovski

Doctoral thesis

International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting?

International Distribution as Communication Tool: What builds Experience and Value Creation in the Luxury Retail Setting?
Anotácia:
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy …viac
Abstract:
The thesis argues that the distribution formats can be significant strategic communication and differentiation tools for luxury brand and that the intangible determinants within the space can provide balancing link between company trying to manage its brand expression and consumers search for the meaningful experiences. The dissertation uses a luxury retail setting, as the highest in distribution hierarchy …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedúci: Hana Machková
  • Oponent: Miroslava Zamykalová, Marie Přibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32440

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctoral programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.