Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Srbska – Daniela Petričičová
Daniela Petričičová
Bachelor's thesis
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Srbska
Business environment, business and cultural specifics of Serbia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředím, kulturními a obchodními zvláštnostmi Srbska. První kapitola obsahuje základní informace o geografii, obyvatelstvu a současné politické situaci. Kapitola druhá se zabývá srbským podnikatelským prostředím a v kapitole třetí jsou zahrnuty informace o pravoslavném náboženství, kulturních dimenzích a zvycích. Poslední kapitola o obchodní etiketě a zvláštnostech …moreAbstract:
The Bachelor's Thesis is about business environment, business and cultural specifics of Serbia. The first chapter contains basic information about geography, people and current political situation of Serbia. The second chapter contains information about Serbian business environment and the third chapter is about orthodox religion, cultural dimensions and traditions. The last chapter about business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25415
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Anna Klosová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
Doing Business in India
Ondřej Terš -
Vývoj srbsko-albánských vztahů po roce 2008 ze srbské perspektivy se zaměřením na konflikt v Kosovu
Dominik Klasna