Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch – Kateřina Hrubá
Kateřina Hrubá
Diplomová práce
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Social media marketing with a focus on tourism
Anotace:
Předmětem diplomové práce je, jak již název napovídá, marketing na sociálních médiích a jeho využití pro cestovní ruch, konkrétně při propagaci destinace. Práce si klade za cíl určit, jaká sociální média jsou pro marketingové účely využívány nejvíce a poznatky následně aplikovat na příklady dvou národních turistických organizací. Nejprve se práce zabývá vývojem internetu a sociálních médií, vytvořením …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is, as the name suggests, marketing on social media and its use for tourism, specifically in the promotion of the destination. The aim is to determine which social media are used the most for marketing purposes and then apply the knowledge to the examples of two national tourism organizations. First, the work deals with the development of the Internet and social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Kateřina Chaloupková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82895
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Organizace turistické dopravy na Šumavě
Andrea Heřmánková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský