Kateřina Hrubá

Master's thesis

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Social media marketing with a focus on tourism
Abstract:
Předmětem diplomové práce je, jak již název napovídá, marketing na sociálních médiích a jeho využití pro cestovní ruch, konkrétně při propagaci destinace. Práce si klade za cíl určit, jaká sociální média jsou pro marketingové účely využívány nejvíce a poznatky následně aplikovat na příklady dvou národních turistických organizací. Nejprve se práce zabývá vývojem internetu a sociálních médií, vytvořením …more
Abstract:
The subject of the diploma thesis is, as the name suggests, marketing on social media and its use for tourism, specifically in the promotion of the destination. The aim is to determine which social media are used the most for marketing purposes and then apply the knowledge to the examples of two national tourism organizations. First, the work deals with the development of the Internet and social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Kateřina Chaloupková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82895