Petra Fojtíková

Bakalářská práce

Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích

Analysis on Service Level in the Selected Guest House in Luhačovice from Customers Point of View
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Hlavní cílem práce je zhodnotit dosavadní úroveň poskytovaných služeb a navrhnout doporučení do budoucna pro zlepšení těchto služeb.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the service level from the point of view of the customers in the selected guest house in Luhačovice city. The main goal of the thesis is to evaluate the current level of provided services and give an eventual recommendations for the future service improvements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fojtíková, Petra. Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika