Petra Fojtíková

Bachelor's thesis

Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích

Analysis on Service Level in the Selected Guest House in Luhačovice from Customers Point of View
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Hlavní cílem práce je zhodnotit dosavadní úroveň poskytovaných služeb a navrhnout doporučení do budoucna pro zlepšení těchto služeb.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the service level from the point of view of the customers in the selected guest house in Luhačovice city. The main goal of the thesis is to evaluate the current level of provided services and give an eventual recommendations for the future service improvements.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. et Ing. Monika Hýblová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fojtíková, Petra. Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics