Tamara Kurcikašvili
Bachelor's thesis
Cenová strategie na B2B trhu
B2B market pricing strategy
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených …moreAbstract:
The bachelor thesis examines pricing strategy in the B2B market, introduces factors influencing pricing decisions and analyses different approaches to pricing strategy, including strategies based on product life cycle, product quality and market segmentation. It also examines the pricing process and situational analysis of the environment, including analysis of the macro environment, the meso environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kurcikašvili, Tamara. Cenová strategie na B2B trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Analýza nabídky nízkonákladových ubytovacích zařízení v Praze
Tereza Müllerová -
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
Simona ROUPCOVÁ -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Pavla Pánková -
Analýza vývoje elektro-mobility na evropském trhu a ve světě
Dominika Levická -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková