Statistická analýza působnosti reklamy v médiích – Martina Kratochvílová
Martina Kratochvílová
Diplomová práce
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
Statistical analysis of advertising impact in the media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá účinností reklamy v jednotlivých médiích. Analýza současného stavu reklamního průmyslu jde ruku v ruce s pohledem na chování a ovlivnitelnost jednotlivých skupin zákazníků a způsoby, jakými se je snaží firmy oslovit. Porovnává jednotlivé druhy médií a snaží se důrazně rozlišovat jejich přesné cílení a specializaci. Práce ve svém řešení neopomenula také analyzovat postoj …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the effectiveness of advertising in various media. Analysis of the current state of the advertising industry goes hand in hand with the look at the behavioural patterns and the controllability of various customer groups and ways how companies are trying to reach them. It compares different types of media and seeks to strongly differentiate their precise targeting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Prášilová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Celosvětová hospodářská krize v roce 2008
Alina Zhdanova -
DHL Express a celosvětová hospodářská krize
Eliška Vrzalová -
Jak poznamenala celosvětová hospodářská krize koncepce udržitelného rozvoje?
Milan Švéda -
Celosvětová hospodářská krize v roce 2008.
Alina Zhdanova -
Detailní analýza makroekonomických agregátů v průběhu krize: aplikace na země V4
Martina Konderlová -
Dopady ekonomické krize na rozvoj Kazachstánu
Ayat Kusherov -
Vliv ekonomické krize na hospodaření vybraného podniku
Dagmar Bártlová -
Morální krize české společnosti
Jan Wurst
Název
Vložil
Vloženo
Práva