Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním – Markéta Apatsidu
Markéta Apatsidu
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
Abstract:
Tato absolventská práce s názvem Aplikace čtecí metody Sfumato – Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním se zabývá využitím čtecí metody Sfumato ve speciální třídě základní školy. Cílem této práce je popsat čtecí metodu Sfumato – Splývavé čtení, zasadit ji do kurikulární politiky ČR a uvést příklad dobré praxe využití metody Sfumato u dětí s mentálním znevýhodněním ve speciální třídě Základní …moreAbstract:
This graduate work called The Application of the Reading Method of Sfumato – Blended Reading in Children with Mental Disabilities deals with the use of the Sfumato reading method in a special class of primary school. The aim of this work is to describe the reading method of Sfumato – Blended Reading, to implant it into the curriculum policy of the Czech Republic and to give an example of good practice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2018
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/qkht3/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 10. 2018
- Supervisor: Mgr. Marie Ortová
- Reader: Mgr. Eva Klípová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
APATSIDU, Markéta. \textit{Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Institute of Social Pedagogy and Theology. 2018. Available from: https://theses.cz/id/m1yqoo/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Text Independent Biometric Authentication System Based on Voice Recognition
Mohammad Akhtar -
Hlas, řeč: nepostradatelný nástroj pedagoga
Kateřina Hanousková -
Adaptace "Voice Aerobics" jako součást logopedické intervence u pacientů s Parkinsonovou nemocí
Hana NOVÁKOVÁ -
Lidský hlas, umělá řeč
Stanislav Abrahám