Bc. Petr Novotný, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie sociálního podniku

Marketing Strategy of Social Enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma: „Marketingová strategie sociálního podniku“ je zaměřena na společnost, která využívá ke svému ekonomickému rozvoji sociálního podnikání. Za pomocí marketingových nástrojů je proveden rozbor aktuálního stavu marketingových metod, které nyní firma používá. Výsledkem je navržení nové marketingové strategie, která povede ke zvýšení informovanosti okolí a zvýšení zisků z prodeje …more
Abstract:
Bachelor thesis which is entitled „Marketing Strategy of Social Enterprise”is focused on a company, that uses its economic development social entrepreneurship. Current marketing strategy is analysed by using available and suitable marketing tools. The focus of this new marketing strategy is to increase sales of products and services and to increase the public awareness about company offerings.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denisa Vondráčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting