Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích – Anastasiia Krol
Anastasiia Krol
Bachelor's thesis
Význam obalů a jejich postavení v marketingových komunikacích
The status of packaging in marketing communications
Abstract:
Práce řeší problematiku postavení obalů v marketingových komunikacích. První část se zabývá postavením obalů v marketingové teorii a vymezením funkcí obalu. Druhá část je věnována legislativní úpravě obalové problematiky, výzkumu vlivu obalu na chování spotřebitele pomocí dotazníkového šetření a přínosy obalů jako konkurenční výhody v praxi. Z práce vyplývá, že psychologická účinnost obalů ovlivňuje …moreAbstract:
Thesis addresses the issue of the status of packaging in marketing communications. The first part deals with the position of packaging in marketing theory and defining the functions of the packaging. The second part is devoted to legislative regulation of packaging sphere, research the impact of packaging on consumer behavior through questionnaires and defines benefits of packaging as a competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54692
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: František Drozen
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií
Barbora Jungová -
Budování povědomí o značce Dabako
Veronika Kalusová -
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Tereza Vurbsová -
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
Barbora SOPKOVÁ -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
David Hrdina -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová