Sebepojetí asistenta pedagoga ve školní třídě – Bc. Kristýna Škardová
Bc. Kristýna Škardová
Bakalářská práce
Sebepojetí asistenta pedagoga ve školní třídě
Assistant teachers self-efficacy in the classroom
Anotace:
Tématem bakalářské diplomové práce je sebepojetí asistenta pedagoga ve školní třídě. Cílem práce je popsat sebepojetí asistenta pedagoga na běžné základní škole. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí – teoretické části a empirické části. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola vymezuje pojem sebepojetí a věnuje se také pojmu Já, které se sebepojetím úzce souvisí. Druhá kapitola popisuje …víceAbstract:
The topic of this bachelor diploma thesis is self-efficacy of a teaching assistant in the classroom. The aim of this thesis is to describe self-efficacy of a teaching assistant in ordinary primary school. The thesis is traditionally divided into two parts – the theoretical part and the empirical part. The theoretical part includes three chapters. The first chapter defines self-efficacy and Self, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xezzj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Iveta Rožníčková
- Oponent: Mgr. Kristýna Vlčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA