Lázně Františkovy Lázně a.s. jako modelový příklad českého lázeňství – Ida Pešlová
Ida Pešlová
Bakalářská práce
Lázně Františkovy Lázně a.s. jako modelový příklad českého lázeňství
Lázně Františkovy Lázně a.s. as a model example of Czech spa industry
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor problematiky lázeňství a snaží se analyzovat akciovou společnost Lázně Františkovy Lázně a.s., která je největší soukromou společností poskytující lázeňskou léčebnou péči v České republice, jako modelový příklad českého lázeňství. Práce popisuje vnitřní strukturu společnosti a její metody v péči o pacienty, která dosahuje pozitivních výsledků v rámci celé …víceAbstract:
The bachelor paper focuses on analysis of spa industry problems and tries to examine the joint-stock company Lázně Františkovy Lázně a.s., the biggest private company in the Czech republic offering healing spa treatments, as a model example of Czech spa industry. The paper describes the company’s internal structure and its methods in patient care which is nudging positive results within the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Jiří Frank
- Oponent: Jan Němeček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠLOVÁ, Ida. \textit{Lázně Františkovy Lázně a.s. jako modelový příklad českého lázeňství}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/m26rw9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Systém vzdělávání a rozvoj lidských zdrojů ve společnosti Lázně Františkovy Lázně
Iveta Sládková -
Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně
Annette Škodová -
Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Lucie MAREŠOVÁ -
Analýza a rozvoj lázeňství v České republice (lázeňské léčivé zdroje a neformální aspekty lázeňství)
Miroslava Svobodová -
Vliv infekčního onemocnění pandemického charakteru na ekonomiku hotelnictví a lázeňství
Václav Opočenský -
Barokní lázeňství a dnešek. Jak lze využít historie pro rozvoj regionu (na příkladu vybraného území)
Kristýna Přibylová -
Aplikace tradičních asijských léčebných metod v lázeňství a wellness
Olha Masyra -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury