Využití prvků ergoterapie na základních školách speciálních – Bc. Ivana Tichá
Bc. Ivana Tichá
Diplomová práce
Využití prvků ergoterapie na základních školách speciálních
The using ergotherapy methods in elementary special schools
Anotace:
TICHÁ, Ivana: „Využití prvků ergoterapie na základních školách speciálních”, diplomová práce. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy university, 2012, 84 pages. Teoretická část diplomové práce se zabývá charakteristikou postižení u žáků na základních školách speciálních, legislativou, vzděláváním a ergoterapií. Výzkumná část uvádí. možnosti využití prvků ergoterapie v rámci edukace na základních školách …víceAbstract:
TICHÁ, Ivana: „The using ergotherapy methods in elementary special schools,” Brno: Faculty of Education, Masaryk University, 2012, 84 pages. The theoretical part focuses on characterization of pupils with handicap at the special primary schools, legislation, educations and ergotherapy. The practical part contains the possibilities of using the elements of ergotherapy during education at the special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ol85g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková