Bc. Zuzana FOJTKOVÁ

Master's thesis

Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.

The consultative process and its special educational contexts for students with behavioural problems.
Anotácia:
Práce se zaměřuje na problematiku poradenského procesu na běžné základní škole, respektive na proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. V teoretické části přinášíme poznatky týkající se poradenského procesu, rovněž speciálněpedagogických souvislostí a žáka s problémovým chováním. Na teoretickou část navazuje část praktická, v níž chceme prozkoumat a identifikovat klíčové …viac
Abstract:
This thesis focuses on the problems of the consultative process on the common elementary school, respectively, on the process and its speciallypedagogical contexts for students with problem behavior. In the theoretical part we bring knowledge concerning the consultative process, also speciallypedagogical context and the pupil with the behaviour problem. The thesis continues with the practical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
  • Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOJTKOVÁ, Zuzana. Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta