Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. – Bc. Zuzana FOJTKOVÁ
Bc. Zuzana FOJTKOVÁ
Diplomová práce
Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.
The consultative process and its special educational contexts for students with behavioural problems.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku poradenského procesu na běžné základní škole, respektive na proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. V teoretické části přinášíme poznatky týkající se poradenského procesu, rovněž speciálněpedagogických souvislostí a žáka s problémovým chováním. Na teoretickou část navazuje část praktická, v níž chceme prozkoumat a identifikovat klíčové …víceAbstract:
This thesis focuses on the problems of the consultative process on the common elementary school, respectively, on the process and its speciallypedagogical contexts for students with problem behavior. In the theoretical part we bring knowledge concerning the consultative process, also speciallypedagogical context and the pupil with the behaviour problem. The thesis continues with the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTKOVÁ, Zuzana. Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Role asistenta pedagoga v sociálně výchovné práci s žákem s problémovým chováním
Ester Zahálková -
Spolupráce střediska výchovné péče s institucemi a zákonnými zástupci žáků s rizikem vzniku poruch chování
Jana Bajanová -
Výchovné poradenství na středních školách
Petr Chvílíček -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Výchovné poradenství
Lenka KŐLBLOVÁ -
Nejčastější výchovné problémy s chováním u žáků na 2. stupni základní školy a možnosti jejich řešení
Roman KOMÍNEK -
Sociálně pedagogické poradenství Střediska výchovné péče Podpora
Tereza Nováková