Užití moderních technologií v současném českém pohybovém divadle a audiovizuální tvorbě. – BcA. Martin Hamouz
BcA. Martin Hamouz
Bakalářská práce
Užití moderních technologií v současném českém pohybovém divadle a audiovizuální tvorbě.
The Usage of Modern Technology in Contemporary Czech Physical Theatre and Audiovisual Work
Anotace:
Bakalářská práce „Užití moderních technologií v současném českém pohybovém divadle a audiovizuální tvorbě“ si klade za cíl na vzorku multimediálních inscenací a instalací představit současné technologie, rozebrat jejich funkce a popsat, jak pracují. Součástí práce je také historický exkurz za významnými českými průkopníky nových divadelních forem, kteří ve 20. století experimentovali s moderními technologiemi …víceAbstract:
Diploma thesis „The Usage of Modern Technology in Contemporary Czech Physical Theatre and Audiovisual Work” introduces some modern technologies which are used in contemporary Czech performances and audiovisual works. It also contains historical visit to Czech experimenters with modern technologies in theatre in 20th century.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/hnhrh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: BcA. Jonáš Garaj
- Oponent: doc. MgA. Marie Jirásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMOUZ, Martin. \textit{Užití moderních technologií v současném českém pohybovém divadle a audiovizuální tvorbě.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/m2hvdy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/hnhrh/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Jevištní technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderní technologie při projektování trhacích prací v lomech Radotín a Loděnice
Richard Sochor -
Mapping jako nová forma audiovizuálního umění
Marie VÍTKOVÁ -
Theatre for growing - growing Theatre
Clara Siersch -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný