Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel – Martina Žílová
Martina Žílová
Master's thesis
Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel
Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel" je vytvoření marketingové strategie internetové propagace pro firmu Pneuservis Karel Vrubel, její následná realizace a zhodnocení výsledků, které jsou použity pro pozdější zhodnocení vlivu internetového marketingu na zvýšení povědomí o firmách podnikajících v oboru, ve kterém se pohybuje i zkoumaná …moreAbstract:
The subject of my diploma thesis called "Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel" is a creation of a internet marketing strategy for the company Pneuservis Karel Vrubel, its subsequent implementation and evaluation results, which are later used to evaluate the impact of Internet marketing to increase awareness about companies engaged in field in which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38969
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2013
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38969
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš