Bc. Petra Pastorčáková

Diplomová práce

Uvedení vybrané značky na český trh

Launching the Selected Brand onto the Czech Market
Anotace:
Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají …více
Abstract:
The purpose of this work is to propose a plan for entry by foreign brands to the Czech market. The solution involved use of tools for a marketing mix of services and PEST analyses, Porter's five forces model, and SWOT. Based on the information gained by these methods, the individual marketing mix services tools were adapted for the selected market and a communication channel proposed, along with crucial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Růžena Vorlová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pastorčáková, Petra. Uvedení vybrané značky na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management