Uvedení vybrané značky na český trh – Bc. Petra Pastorčáková
Bc. Petra Pastorčáková
Master's thesis
Uvedení vybrané značky na český trh
Launching the Selected Brand onto the Czech Market
Anotácia:
Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají …viacAbstract:
The purpose of this work is to propose a plan for entry by foreign brands to the Czech market. The solution involved use of tools for a marketing mix of services and PEST analyses, Porter's five forces model, and SWOT. Based on the information gained by these methods, the individual marketing mix services tools were adapted for the selected market and a communication channel proposed, along with crucial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pastorčáková, Petra. Uvedení vybrané značky na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková -
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
Zuzana Brozová -
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner