Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin – Bc. Daniela HAVLÍČKOVÁ
Bc. Daniela HAVLÍČKOVÁ
Master's thesis
Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin
Consumer behaviour when choosing a store for food purchase
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a charakterizovat, jak se v současnosti spotřebitelé při výběru prodejny pro nákup potravin chovají. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour when choosing a store for food purchase. The main aim is to evaluate the importance of individual factors that play role in the selection of grocery store using a questionnaire survey. Secondary goals are to characterize how consumers currently behave in the selection of the store and to confirm or disprove established hypotheses. The thesis is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍČKOVÁ, Daniela. \textit{Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/m2ngp3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÍČKOVÁ, Daniela. Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Marketingový výzkum sociální služby Vnučka do domu
Dalibor Jiříček -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
Tereza Krajdlová -
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Roman Pražský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights