Bc. David Passler

Master's thesis

Rozbor image vybrané firmy/značky

The Company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem je rozbor image vybrané značky/firmy, která se zabývá výrobou komponent pro benzínové a čerpací stanice a návrh doporučení pro další vývoj image vybrané značky/firmy. Pro úspěšné naplnění předem definovaného cíle v rámci tohoto zpracování jsou stanoveny dílčí cíle, tedy postupné kroky vedoucí k jeho naplnění Image, firemní image, image produktu/značky, monopol, reputace, firemní …more
Abstract:
Abstract The main aim is to analyze chosen image of brand/company, which is producing components for petrol stations and proposal of recommended future development for chosen image of trademark/ company. For successful fulfillment previously defined aims in these analyses are established main aims, therefore step by step heading to the successful fulfillment. Image, firemní image, image produktu/značky …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication