Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů – Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů
The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tématice, a to využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Práce byla zaměřena na konkrétní segment spotřebitelů nakupujících oblečení a obuv. V rámci práce autorka definovala základní pojmy, seznámila čtenáře s rozšiřující tématikou a představila výsledky svého dotazníkového šetření. Prostřednictvím tohoto šetření zjišťovala …moreAbstract:
This bachelor thesis is targeted to very actual topic primarily to the use of social media influencing consumers buying behavior. The thesis was focused on a specific segment, a group of consumers buying clothes and shoes. Within the thesis the author defined the basic terms, introduced the expanding theme and presented the results of the questionnaire research. Through this research was mainly determined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova