Kateryna Tugai

Master's thesis

Nation branding of Ukraine among international stakeholders

Nation branding of Ukraine among international stakeholders
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá národní branding Ukrajiny v období od roku 2010 do roku 2023, analyzuje strategie a globální vnímání. Zkoumá, jak mezinárodní subjekty vnímají Ukrajinu a metody, které ukrajinská vláda používá k formování a komunikaci její národní identity. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy různých brandingových kampaní výzkum zdůrazňuje významné politické a ekonomické změny …more
Abstract:
This master's thesis explores the national branding of Ukraine from 2010 to 2023, analyzing strategies and global perceptions. It examines how international stakeholders perceive Ukraine and the methods used by the Ukrainian government to shape and communicate its national identity. Through qualitative content analysis of various branding campaigns, the research highlights the significant political …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Rafael San José Iglesias
  • Reader: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94429