Žák z odlišného sociokulturního prostředí v české škole – Lucie Musilová
Lucie Musilová
Master's thesis
Žák z odlišného sociokulturního prostředí v české škole
The Pupil from a Different Sociocultural Background in Czech School
Abstract:
Výzkumná diplomová práce se zabývá vzděláváním a začleňováním žáků cizinců na české základní škole. Cílem diplomové práce je zkoumat konkrétní případ inkluze dvou žáků vietnamského původu na základní škole ve Zlínském kraji. Teoretická část je věnována sumarizaci dosavadních poznatků o vzdělávání dětí cizinců na českých základních školách. Praktická část je založená na kvalitativním výzkumu v designu …moreAbstract:
The research diploma thesis deals with the education and integration of foreign pupils at the Czech primary school. The aim of the diploma thesis is to examine a specific case of inclusion of two pupils of Vietnamese origin at a primary school in the Zlín region. The theoretical part is devoted to summarizing the existing knowledge about the education of foreign students in Czech primary schools. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Musilová, Lucie. Žák z odlišného sociokulturního prostředí v české škole. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Podpora integrace žáků s tělesným postižením ve školní tělesné výchově na běžných základních školách
Karel Vitámvás -
PODPORA INTEGRACE ŽÁKŮ SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM VE ŠKOLNÍ TĚLESNÉ VÝCHOVĚ V BĚŽNÝCH ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH
Darina Němcová -
Využití volnočasových aktivit pro podporu integrace žáků s DMO
Hana Říhová -
Integrace ukrajinských žáků do výuky v podmínkách heterogenní třídy
Kristýna Lacinová -
KRIZOVÉ JEVY V KRAJINĚ - praktická podpora integrace výuky na 2. stupni základní školy
Václav Káňa -
Integrace žáka s diagnózou morbus Perthes ve školní tělesné výchově
Kristýna KUBELKOVÁ -
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ
Radka Brothers