Publicistické rozhovory z prostředí českého e-sportu – Bc. Martin Klusoň
Bc. Martin Klusoň
Bachelor's thesis
Publicistické rozhovory z prostředí českého e-sportu
Journalistic Interview in Czech E-Sport
Anotácia:
Předmětem produktové bakalářské práce je vytvoření série pěti rozhovorů z prostředí e-sportu pro cílové médium Víkend DNES. Její součástí je zároveň teoretický rozbor žánru sportovního publicistického rozhovoru. Fenomén profesionálního hraní je uveden do kontextu médií v českém prostředí. Výsledné rozhovory vzniklé za využití žurnalistických pravidel získaných studiem odborné literatury a praxe běžně …viacAbstract:
The goal of this product bachelor’s thesis is the creation of a collection of five e-sport interviews publishable in Víkend DNES. It contains a theoretical overview of the the genre of sports journalistic interview and the phenomenon of professional gaming is introduced and given context within Czech environment. The interviews are made with the rules acknowledged by academic literature and others …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psyfc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Profesionální hraní počítačové hry StarCraft ve světě a u nás
Roman Kusák -
Vzdělávací a sociální aspekty hraní počítačových her pohledem učitelů
Martina Koláčková -
Edukační význam hraní počítačových her u žáků 2. stupně základních škol
Kristina Brejchová -
Virtuální a reálný svět hráčů počítačových her
Martina Koláčková -
Hrají profesionální e-sportovci racionálně
Martin Štoll -
Words and Abbrevations in E-sport
Lukáš Hýža -
Growth and Economics impact in E-Sport, is it a real sport?
Jan-Luigi Cecere -
Sebepojetí profesionálních e-sport hráčů
Tereza JAKŮBKOVÁ