Sekundární předložky jako prostředek výstavby odborného textu – Eva HLAVÁČOVÁ
Eva HLAVÁČOVÁ
Bakalářská práce
Sekundární předložky jako prostředek výstavby odborného textu
Secondary prepositions as a means of structure of a scientific text
Abstract:
The present bachelor's thesis with the title Secondary prepositions as a means of structure of a scientific text deals with the phenomenon of secondary prepositions in the context of the scientific/technical style and its specific markings of coherence and cohesion. In the theoretical part, the characteristics of scientific style are in detail defined (German mostly Fachsprachen) and the secondary …víceAbstract:
Předkládaná bakalářská práce nazvaná Sekundární předložky jako prostředek výstavby odborného textu pojednává o fenoménu sekundárních předložek v kontextu odborného stylu a jeho specifických prostředků koherence a koheze. V teoretické části se podrobně definují znaky odborného stylu (německy nejčastěji Fachsprachen) a posléze vymezují sekundární předložky (jejich původ, funkce, sémantika, pragmatika …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Šíp, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČOVÁ, Eva. Sekundární předložky jako prostředek výstavby odborného textu. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.