Bc. Kristina Melnykova

Diplomová práce

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementing the methods of customer relationship management in a company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zdůvodnit důležitost řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Lacoste, zjistit jakým způsobem řízení vztahu se zákazníky prospívá dané společnosti a jakých pozitivních změn společnost díky tomu dosáhla. Dalším cílem této diplomové práce je návrh aktivit v rámci řízení vztahů se zákazníky pro společnost Lacoste, které by pomohly společnosti dosáhnout ještě větších úspěchů …více
Abstract:
The aim of this Master’s Thesis is to justify the importance of customer relationship management in the company Lacoste, find out how customer relationship management benefits the company and what positive changes did the company reached due to this fact. Another aim of this Master’s Thesis is to offer activities within customer relationship management for the company Lacoste, which would help the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní