Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb – Ing. Ivana Hujíčková
Ing. Ivana Hujíčková
Bachelor's thesis
Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb
Trend in key customer care for providers of express services
Abstract:
V úvodní části této bakalářské práce je definována teoretická stránka zákaznického servisu, jeho složky, zavádění a kontrola. V druhé části je seznámení s největšími a nejznámějšími poskytovateli expresních služeb na českém trhu a charakteristika jejich zákaznického servisu se zaměřením na klíčové zákazníky. V poslední části jsou návrhy na zlepšení u vybraných společností na základě výsledků SWOT analýzy …moreAbstract:
In the first section of this bachelor thesis there is defined theoretical aspect of customer care like components, implementing and checking. In the second section there is an introduction of the biggest and the most known providers of express services on the Czech market and characteristics of their customer care with focus on key customers. In last section there are proposals for improvement for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUJÍČKOVÁ, Ivana. \textit{Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2010. Available from: https://theses.cz/id/m3a70c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hujíčková, Ivana. Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová