Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Bc. Dominika Polanská
Bc. Dominika Polanská
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Consumer behaviour and preferences on the selected market
Abstract:
Práce se zabývá zkoumáním preferencí spotřebitele na trhu s alkoholickými nápoji v České republice. Na základě dotazníkového šetření byly stanoveny různé typy spotřebitelů podle jejich nákupního chování a preferencí na trhu. Dopad metylakoholové aféry na chování spotřebitele. Podklad pro distribuční společnost Bartida s. r. o. pro stanovení priorit ve výrobkové politice a zaměření na distribuční kanály …moreAbstract:
This work investigates consumer preferences in the market of alcoholic beverages in the Czech Republic. Survey focused on different types of consumers, their purchasing behavior and preferences on the wine and spirit market. Impact of aldulterated alcohol affair on consumer behavior. Basis for the distribution company Bartida Ltd. for setting priorities in the future product policy and focus on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/tmaxe/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Eva Štěpánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Tadeáš Denis -
Uvedení nové značky ovocného destilátu PETROV na trh
Richard Němec