Bc. Dominika Polanská

Master's thesis

Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu

Consumer behaviour and preferences on the selected market
Abstract:
Práce se zabývá zkoumáním preferencí spotřebitele na trhu s alkoholickými nápoji v České republice. Na základě dotazníkového šetření byly stanoveny různé typy spotřebitelů podle jejich nákupního chování a preferencí na trhu. Dopad metylakoholové aféry na chování spotřebitele. Podklad pro distribuční společnost Bartida s. r. o. pro stanovení priorit ve výrobkové politice a zaměření na distribuční kanály …more
Abstract:
This work investigates consumer preferences in the market of alcoholic beverages in the Czech Republic. Survey focused on different types of consumers, their purchasing behavior and preferences on the wine and spirit market. Impact of aldulterated alcohol affair on consumer behavior. Basis for the distribution company Bartida Ltd. for setting priorities in the future product policy and focus on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
  • Reader: Ing. Eva Štěpánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting