Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu – Bc. Dominika Polanská
Bc. Dominika Polanská
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Consumer behaviour and preferences on the selected market
Anotácia:
Práce se zabývá zkoumáním preferencí spotřebitele na trhu s alkoholickými nápoji v České republice. Na základě dotazníkového šetření byly stanoveny různé typy spotřebitelů podle jejich nákupního chování a preferencí na trhu. Dopad metylakoholové aféry na chování spotřebitele. Podklad pro distribuční společnost Bartida s. r. o. pro stanovení priorit ve výrobkové politice a zaměření na distribuční kanály …viacAbstract:
This work investigates consumer preferences in the market of alcoholic beverages in the Czech Republic. Survey focused on different types of consumers, their purchasing behavior and preferences on the wine and spirit market. Impact of aldulterated alcohol affair on consumer behavior. Basis for the distribution company Bartida Ltd. for setting priorities in the future product policy and focus on the …viacKľúčové slová
Spotřebitel trh lihoviny zákazník preference maloobchod Consumer market spirit customer retail
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tmaxe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Eva Štěpánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Tadeáš Denis -
Uvedení nové značky ovocného destilátu PETROV na trh
Richard Němec