Využití didaktických pomůcek a výukových programů pro podporu edukace žáků s tělesným postižením – Nikola Havelková
Nikola Havelková
Bakalářská práce
Využití didaktických pomůcek a výukových programů pro podporu edukace žáků s tělesným postižením
Utilize didactic tool and tutorial programme for supports students with different physical disabilities
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce budou definována nejčastěji se vyskytující tělesná postižení. Budou popsána specifika edukace žáků s tělesným postižením a upravené podmínky pro jejich vzdělávání. Budou vysvětleny pojmy didaktické pomůcky, hry a výukové programy a následně budou didaktické pomůcky rozděleny na pomůcky pro rozvoj jemné a hrubé motoriky. V praktické části bakalářské práce budou představeny …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVELKOVÁ, Nikola. \textit{Využití didaktických pomůcek a výukových programů pro podporu edukace žáků s tělesným postižením}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/m3i4mt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Kompenzační cvičení pro žáky s tělesným znevýhodněním
Hana Vaňková -
Podmínky související s integrací žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy
Radka BARTOŇOVÁ -
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Eva Doležalová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Aneta Kučerová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva