Tomáš Synek

Diplomová práce

Franchising jako metoda vstupu na trh

Franchising as a market entry strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením potenciálu konceptu sekt baru jako možnosti dosažení marketingových cílů, zejména zvýšení frekvence konzumace šumivých vín. Dále se práce zabývá ověřením rentability konceptu a zhodnocením vhodnosti franchisingu pro šíření uvažovaného konceptu. První část práce se zabývá problematikou champagne barů, které vhodně slouží jako předloha pro koncept sekt baru. V druhé …více
Abstract:
The submitted diploma thesis is aimed at evaluation of the potential of the concept of a sparkling wine bar as a possible solution for achieving marketing objectives, in particular to increase the frequency of consumption of sparkling wines. Furthermore, the thesis deals with the verification of profitability of the concept and assessment of the appropriateness of using franchising to spread the concept …více
 

Klíčová slova

bar marketing franchising
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2014
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40239

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.