Bc. Hana Wollerová

Master's thesis

Direct marketingové aktivity sklárny Moser

The Direct Marketing Activities of the Moser Glassworks
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu direct marketingových komunikačních nástrojů, které využívá sklárna Moser ke komunikaci se zákazníky v případě uvedení nové kolekce především na trh České republiky a navrhuje možnosti efektivní komunikace formou direct marketingového řešení v prostředí B2C v rámci integrované marketingové komunikace. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu direct marketingu …more
Abstract:
The thesis focuses on analysing the direct marketing communications tools used by the Moser Glassworks to communicate with customers in the event of placing a new collection on the market, primarily in the Czech Republic, and it proposes options for effective communication in the form of a direct marketing solution in a B2C environment in the frame-work of integrated marketing communications. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Wollerová, Hana. Direct marketingové aktivity sklárny Moser. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe